Elif_Annesi24 Saat 6 bucuk 7 arası yatış yapılıcak 8 de sezeryan olucam dua edin kızlar. Ayrıca Rabbim isteyen herkese nasip etsin çok güzel bir duygu bu ve tez zamanda saglıkla kucağınıza almayı da nasıp etsin inşallah
Sueda29 Elif_Annesi24 canm inanç beye mi olcaksn herşey çok güzel geççer iinşlahh ..tecrübelerini bizimlede palaşırmsn
Elif_Annesi24 Sueda29 evet canım yatış yapıldı serum takıldı bıttı sımdı bekliyorum mutlaka haber verırım