Lavininannesi Ayse_ beklazon krem kullanmıştım ben kremi iyice bolca sürüp üzerini gazlı bezle kapat emzirirken iyice temizle kremsiz kapatma 1 haftada iyileşir tecrübeyle sabit
Meltemia Ayse_ bir meme düsün ucu kopuk ne acilar cektigimi rabbim bilir. Doktor operasyon dedi. Saglik ocagindaki doktorum bir karisim yapti birde aventin goğüs kalkanini al emzirme bitince karisimi surup kalkanlari tak dedi. Ameliyat olmamak icin mecbur denedim allah binkez razi olsun o doktordan bir hafta olmadan gogus ucum toparlandi. Halâ saklarim receteyi ve kalkanlari baktikca acilarimi gozyaslarimi hatirlarim 😥 rabbim yardimcin olsun cok zor bisey birsuru ilac deneyip memnun kalmadiysan saglik ocagina danis derim bide ne surersen sur göğüs kalkani takmani oneririm 👍🏻 Gecmis olsun
Pnr Ayse_ canım kendin yapabilirsin kahve fincanının içine 7-8 tane ayva çekirdeğini koy 1 gün beklet jel oluyo o jeli sür hep emzirdikten sonra
Birhamis Ayse_ ne kadar zaman sonra yaraların başladı benım suan 13 gunluk bebegm yara olmadı bu saatten sonra olurmu sence
1erkekannesi Ayse_ satıldığını duymadım ama normal ayva alıp çekirdeğini suyun içinde bekletince jel oluyor canım 7-8 taneyi yarım çay bardağına koyun diyorlardı başka bir başlıkta umarım geçer 💕🙏
icll Evet ayva cekirdegini bende okumuştum. Suya koyup akşamdan sabaha jelleşmesi için bekleyip krem gibi kullanıyorsunuz. Deneyin siz insallah işe yarar
Ayse_ Meltemia eğer işe yaramazsa ayva çekirdeği giderim canm çok kötü gerçekten yavrularımız için dayanıyorz ama çok acı çekiyorm
idemimek Gül suyuna ayva çekirdeği mi dersin karbonat tereyağı zeytin yağı hiç bir şey fayda etmedi mastit oldum çok çektim ne göz yaşları döktüm fito antibiyotik ve anestol pomad ağrı kesici kremleri karıştırıp sürdüm genel cerrahi doktoru yazdı ondan sonra emzirebildim her emzirmede yıkadım bebek te emmeyi öğrendiğinde geçiyor şimdi oğlum 4 yaşında şimdi yine hamileyim ve kesinlikle son iki ay göğüslerime krem sürücem çünkü çil-çil zor oluyor çocuğumu sevemiyordunm
YamacDemirinAnnesi Ayva çekirdeği ve lansinoh göğüs ucu kremi kullanmıştım canım iyi gelmişti 1 ay çekmiştim ben çok iyi anlıyorum seni ağlayarak bağıra bağıra emziriyordum uyanmasın emzirmiyim diye dua ediyordum ama geçiyor, emzirmeden de geçmiyor maalesef 🤷🏻♀️
Ayse_ YamacDemirinAnnesi lansioh 2. sini aldım kullanıyorm bol bol sürdüm şimdi ayva çekirdeğini denicem bakalım
burcuali38 Benim kızımda 8 günlük oldu çok şükür.Doğum yaptığım akşam çatladı göğüs ucum bir haftadır her emzirmede içim gidiyordu sürekli zeytinyağı sürdüm emzirmeden sonrada aklıma geldikçede sürdüm son 2 gündür düzeldi çok şükür acımıyor şimdi.Sizde bi deneyin zeytinyağını faydası olur belki
Ayse_ burcuali38 hamileyken de sürüyordum canm ara ara aklıma geldikçe sürüyorm yumuşatıyor ama sızı aynı sızı 😔
Ayse_ Birhamis canm emzirdiğim gibi çatlamaya başladı olmadıysa olmaz daha inş sen yine de zeytin yağı falan sür olmasın
Birhamis Ayse_ hm bak ben birisinden duymustım tahinin üste cıkan yagı cok iyi gelmiş bende hamıleyken tahın alıp bekletıp yagını cıkarmıstm kenara ayırmıstım kullanırım dıye onuda bi dene bakalım