Evet kızlar bende ne zaman buraya doğum hikayemi yazicam diye çok bekledim. Çok şükür ki rabbim bana da nasip etti. Biz 13 günlük olduk anca vakit bulabildim. 27 Şubat gecesi sancılarla hastaneye gittim yaklaşık 1 haftadır 3 cm açıklığım vardı yatış istediler hep imza atıp çıktım. Sancilar baslayip gidince direk yatışım yapıldı o gece gözlem altında kaldım sancılarım bazen oluyor bazen olmuyordu düzensizdi. Zaten suni sanci yi göze alarak gitmiştim. Eğer kendi sancılarım baslamasaydi sabah suni sanci alip doguracaktim. Saatler geçti tabi o heycanla 1 gram uyku uyuyamadım sabah 8 gibi asıl sancılarım gelmeye başladı direk 4 dk da bir vurmaya başladı. Gerçekten sancim gelse anlamicam diye çok korkuyordum ama anlasilmicak gibi bir sancı değilmiş kızlar. Hemsire gelip beni direk doğumhane ye götürdü nst odasında sanci çekmeye başladım ve açıklığım 5 cm olmuştu. Şekerli serum taktılar o beni çok kötü yaptı ishal oldum baygınlık geçirdim ve en kötüsü de kusmak oldu sancılar da cabasi ne oturabiliyorsun ne yatabiliyorsun ne de yürüyebiliyorsun. 5 6 cm açıklıkla suyum gelmeye başladı. Ben kustuktan sonra beni çatala aldılar ve onun etkisiyle açıklığım 9 cm oldu. Çatal gerçekten kötüydü belim kitlendi ve çok üşüdüm bacaklarımı kipirdatamadim üzerimi örtüler ama titremekten kendimi alamadım. Heycan mi korkumu deseniz hepsi var. Yavaş yavaş ıkınma hissi geliyor du sanki buyuk tuvaletiniz geliyormuş ta yapıyor gibi. 1 2 3 derken 4 ndcu ikinmamda 15 dk da doğurdum 28 Şubat saat 11.00 da yavruma kavuştum ❤ 3470 gram 50 cm doğdu. o aci tarif edilmediği gibi bu duyguda tarif edilmiyor❣ Tabi ben doğurduğuna inanamdim doktoruma ve ebelere hep sordum ben gerçekten doğurdum mu diye 😅 Ayrica ben bağırirken eşim ve kayinvalidem ağlamışlar o doğum odasindan çıktığımda eşimi öyle aglarken görmek te cok başka bir duyguydu. ❣ Bu arada doğum da 4 5 dikisim oldu kızlar ilk günler çok zorlandım oturamadım yatamadım. Kızımı sürekli ayakta emzirdim ve bu yüzden de ayaklarım davul gibi şişti. Şimdi çok şükür ikimiz de iyiyiz Rabbim hepinizi sağ sağlım yavrulariniza kavuştursun. 🙏 Benim de doğum hikayem böyle şimdi ona baktıkça iyi ki doğurmuşum diyorum❤
Hiç korkmayın kızlar rabbim dağına göre kar veriyor evet belki çok fazla acı çekiyorsunuz normal doğum da ama onu görünce tüm acıyı unutuyorsunuz hele o ilk göğsünüze koyduklarin da dünyalar sizin 🥰 Hepinize rabbim normal doğum yapmayı nasip etsin inşallah 🙏