Sedley Papatyaa_ 2 buçuk litre en az ama ben 2 litre bile içsem öpüp başıma koyuyorum çok tuvalete gidesim geliyor. Sade su içemiyorsan içine hafif limon sıkıp içmeyi dene istersen. Su içmek hamilelikte çok önemli
kelebegim123 Sedley 2,5 lt içmek gerek özellikle kusma sonucu sıvı kaybı olduğu için daha fazla su içilmesi lazım
Papatyaa_ Sedley çok sağolun kızlae uygulamayı kullanmayı bilmediğimden fazla hiç yorumları okuyamadımm hakkınızı helal edin olurmu kusuruma bakmayın 🌹🌹🌹
Papatyaa_ Minikbirkalp kelebegim123 çok sağol canım hallını helal edin hiç görmedim uygulamayı kullanamıyorum
Minikbirkalp Doktorların önerisi 2 buçuk litre ben fazlasını bile içiyorum nerdeyse 20 dk bir lavaboya gidiyorum artk banyoya döşek kurucam 🤣🤣
Sedley Minikbirkalp Aaayyy aynı ben 🤣🤣 gece bile uyanıyorum üşenmeyip gidiyorum eşim bana gülüyor artık anayım ben ana ne yapayım 🤣🤣🤣
Minikbirkalp Sedley aynı durumdayız şuan asım 20 dk da bir nereye diye sormaya başladı artk lavaboya diyince bi dur daha yeni gitti diyor anlamıyorlar ki bizi malesef 🤣🤣
Sedley Minikbirkalp Kesinlikle 🤣 daha yeni gittin ne ara geldi diyor hem çok su içiyorum hemde bebek baskı yapıyor ne yapayım 🤣🤣
Sedley Hatun123 4 bardak çok az canım çoğaltmaya çalış. Bebeğin içinde bulunduğu sıvı bile bizim içtiğimiz su sayesinde devir daim yaparak kendini temizliyormuş biyerde okumuştum
Papatyaa_ kelebegim123 olsun canım ilk hamileliğim hiç tecrübem yok 🙈 Minikbirkalp canımm sağolun herşey için 🌹