Merhaba aranıza yeni katılıyorum. Hepimize sağlıklı günler diliyorum. Daha önce dış gebelik geçirip sonrası normal gebelikle bebek dünyaya getirip . Cocuk sahibi olmak istediğinde tekrar dış gebelik geçiren varmi aranızda. Ben daha önce geçirdim ve tüplerime zarar verilmeden iğne ile 15 gün boyunca hastanede gözetim altında beta değeri sifir olana kadar yattım hastanede. Ama 2 yıl sonrasında sağlıklı bir gebeligim oldu. 7 yıl aradan sonra tekrar evlat sahibi olmak istedik ve suan çok korkuyorum yine dış gebelik olabilirmiş acaba diye.çünkü kasık ve karın ağrısı yaşamıştım o anı. Yine ayni ağrıları hissediyorum fakat 3 günüm var daha. Evdeki test yapsam hamile çıkacak. Veya kan tahlilindede hamile çıkacak fakat bu dış gebeligi anlayana kadar günler geçiyor çok geç anlaşılıyor. Yani sorum dış gebelik geçiren tekrar dış gebelik geçiriyormu yaşayan varmı bu durumu