38+3deydik. Sabah rutin kontrolumuze gittik çatı muayenesi oldum ( hiç acımadı:)) ve eve geldik. Sonra eşim aradı ve karakolda olduğunu ve merak etmememi söyledi(2011 yılında polisle bi tartışmasını para cezasına çevirmişler haberimiz yok arama kararı çıkarmışlar gbt yapılınca tutmuşlar) demesi kolay tabi ümraniyeden üsküdara ışınlandım hemen aksi gibi nüfus cüzdanım kartlarımda eşimdeydi o gün hem onları alırım hem haber alırım diye gittim. Görüştürdü polisler eşimle. Sonra eltimin eve döndüm. Aklımın ucundan doğum geçmiyo doktor açıklık yok kanala tam yerleşmemiş çocuk demişti haftaya salı gel demişti. Eve gelince tüm kıyafetlerimi değişip ( iç çamaşırı dahil) koltuğa uzandım. İki dakka sohbet ettik tuvalete gittim iç çamaşırım su olmuş. Ev çok sıcak terledim sandım. Kağıt havlu koydum uzandım yine 2 dakka sonra istemsiz bi sıcaklık geldi akıntım arttı sandım. Banyoya gittim bu defa kağıt havlu su olmuş hemde pembe pembe eltim anlamış durumu noldu bişey mi var dedi? Galiba hastaneye gidicez dedim. Kaynımı evime yolladım valizimi alsın diye eltım eli ayağı dolandı taksi çağırdı hastaneye uçtuk. Eşiminde haberi yok olanlardan 10 dakikada bir sancı geliyo ama kıvranıyorum. Damla damla su geliyo yine. Hemen doğum katına çıktım nst bağlandı derken bi tuşe yapıcaz dendi 4 cm açıklık normal olur bu iş süpersin falan biz şoktayız tabi. Sancılar geldikçe nefesim kesiliyo ne zaman biter buuuu diyorum sadece. Derken doktor geldi nst hoşuma gitmedi acil sezaryen dedi. Çocuğun kalp atışları düşük riske gerek yok dedi. Korkuyorum ama alın kurtarın beni dedimm ve götürdüler beni. Ne ara uyudum hiç farkında değilim. Uyandığımda minnak adamım baş ucumda uyuyodu:) 09.03.2020 23:50 de doğmuş yavrum. 10 dakika daha bekleyebilse babasıyla aynı gün doğmuş olucaktı halbuki🤩 eşim ertesi gün anca gelebildi. Doğum sonrası doktor kordonun bebeğin vücuduna dolanmış olduğunu ve iyiki sezayene döndürmüşüm dedi. Veee şunu anladımkiii ben normal doğuma dayanamazdım 😏 uzun oldu ama anlatasım vardı🥰