Seymaucan bende iğne kullanıyorum doktorum engel olmadığını söyledi aksam saatlerinde vuruluyodum sabaha cektirdi doktorum sancılar gece baslar cunku dedi . Son güne kadar hep yapıcakmısım . şimdilik normale müsaitmiş catım 38+4olduk bakalım doğum nasıl olacak 🤷🏼♀️🙈😁