EmrahBraYldrm Kızlar 3 aylık hamileyim ağdaya başlamak istiyorum lekelenmeler iyi olduğu için gidememiştim korktum sakıncası olur mu acaba
Merve12 EmrahBraYldrm ben iki senedir hep agda yapiyorum hamile oldugumu ogrendigim zamandan beri de dahil 4 ayligim kuaforde yaptiriyorum birsey olmaz
Mihribank EmrahBraYldrm bende 3 aylık hamileyim birşey olmuyor. Sadece son ayda yapılanda birazcık canın yanıyormuş yani ablam öyle demişti o da normal😊
Sltnbl EmrahBraYldrm herhangi bir düşük tehlikeniz yoksa temixliğine güvendiğiniz birine yada kendiniz yapabilirsiniz
EmrahBraYldrm Zeyyzeyy ne güzel bende kendim yapıyordum evlenmeden önce şimdi Yok yapamıyorum etim kopuyor sanki 😪
Merve12 EmrahBraYldrm sikinti etme agdanin zarari yok doguma gitmeden once bile yaptirabilirsin ben kuaforde calistim kac tane hamile bayan geldi oyle 🙂
dlrgktn EmrahBraYldrm ben sık olmamak şartıyla ağdamı yaptırdım güvenilir temiz ve yavaş yavaş yapan biri olmalı hızlı hızlı yapılınca can yanabılıyor ama gerçekten temizlik insan çok rahatlıyor