Maymom Kızlar gittim tansiyonum 11 e 7 dediler normal çıktı parol serum verdiler gebelik zehirlenmesi yok dedi doktor allahtan hepinize çok teşekkür ederim 🤗en azından içim rahat etti acile giderek
Zuzum577 Benimde 26 +2 gunluguz bas agrisindan uyuyamiyorum orda burda geziyorum ki uykum gelsin deli gibi basimin agrisini dusunemeden uyuyum
Maymom Zuzum577 bu arada canım parol ağrı kesici varsa evde onu içebilirsin doktor bebişe zararı olmaz dedi rahatlatır seni allahım şifa versin 🤲🏻