26+5 hamileyim ve plesenta pervia totalisim ondan dolayı doktorum sezeryan dedi daha henüz hiç kanamam olmadı inşallah olmazda sizce kaçıncı haftada sezeryan yapar 🙄 birde plesenta rahme yapışma olayı oluyormuş böyle durumlarda yapıştığını nasıl anlarız ben çok korkuyorum bu durumdan çünkü rahmi almaları gerekirmiş doğumda bilgisi olan anneler bir yardım edebilir mi yada bu durumu yaşayan anneler gebeler💁😊