Merhaba arkadaslar suan 31+2 günlük oldum. Calisiyorum 37. Haftama kadar calisabilir raporu almak istiyorum tam olarak 32+0 dami almamiz gerekiyor yoksa 33 hafta olmadan alabiliryiz. Birde tam 37. Hafta icerisinde işsizlik maaşı için 120 gün sigortam doluyor ancak izne 37+0da direkt ayrilmammi gerekiyor ozaman bir iki günle dolduramiyor olabiliyorum. Bilgisi olan varsa yardimci olabilirmi acaba