Kızlar bi sorum olucak 14 haftalık hamileyim normalde karnım düzdür bi akşamları şişkinlik olur ama şu 3-4 gündür gece gündüz inanılmaz şiş karnım şiştikçe şişiyo. Hamilelik karnı diyemem çünkü daha 3 buçuk aylık hamileyim bu kadar karına göre çok çok erken dönemdeyim. Eşimde bir hafta önce kaza geçirdi dizinden ameliyat oldu onunlada ilgileniyorum lavaboya gidip gelmesinde yardım ediyorum misafir desen eksik olmuyo bütün gün ayaktayım geceleride pek uyuyamıyorum eşimin ağrıları oluyo. Korktum bende şişkinlik için endişelenmeye başladım bebeğime birşey olmamıştır inşallah. Sizce normal mi böyle şişkinlik