Gizembayb valla Pazartesi oldum ınan abartmıyorum kolumu kessınler dedım o derece agrıdı agrı kesıcı aldım 2saat rahatlattı o sıra uyumusum ama ne kolumu kaldırabıldım ne uyuyabıldım gece 3 ben ayakta kolonya buz uyguladım bıraz ondan sonra rahat uyumusum bugun cok rahatım şükür