Merhaba arkadaşlar 7 haftalık hamileyim , bugün çocuğumun kalp atışı dinledim doktor gayet sağlıklı dedim çok şükür. Daha önce 2 defa kimyasal gebelik oldu merak ettiğim nokta şu düşük riski ne zaman azalıyor gebeliğin hangi ayları önemli çok tşk ederim