Nisa-hsyn Haftadayım belirtiler erkek diyordu çok rahat bi hamilelik geçiyorum doktor kız dedi ama oda net görmedi tahmin sadece internete inanmamak gerekiyormuş anlaşılan bide anlamadığım kız çocuk kendini gösterirmi erkenden
zelis63 Nisa-hsyn belirtilerle yola çıkman pek doğru değil canm çünkü kişiden kişiye değişen bir durum ama net bisey için erken bir süreç değişebilir
Zuhraa Nisa-hsyn valla canım benim oğlusum olucak 12 hafta da öğrendim ama 3 ay mide bulantısı çektim. Yüzümü felaket leke yaptı. Inanma yani her belirti cinsiyet belirtmiyor.
Gizembayb Nisa-hsyn benim kızımd 12. Haftada gösterdi canım sun 21 hafta degişmedi kızım olacak inşAllah🙏🤗🤰