Sabırsız oglum 28.haftadan berı sancım oluyordu 36+2ye kadar serumla magnezyum la geldık sonunda dayanamayıp dogdu dogumum epıdural sezeryan oldu cok korktum ama korkulacak beşey yokmuş iki oglumda genel anestezi olduğundan bunu mecbur yarım uyusturarak yaptılar cok tedırgın oldum ama korkulacak bısey yokmuş inanın ikimizde cok iyiyiz, cok şükür darısı sizlerin başına ☺️☺️