SedaAydemir peki bebeğin boyunu söylüyor mu sana gittiğinde , ben gittiğimde söylemiyor unutuyorum sormayında geçen nöbetçi doktora gitmiştim ağrım var diye sonraki gün randevüm vardı kontrol olarak sayıldı bebeğin boyunu sordum bana 3 aydan sonra ölçmüyoruz anne karnı büyüyor bebek düz durmuyor gibi şeyler söyledi bende kadın doğumcu arkadaşıma sordum seni başından sağmak için öyle demiştir biz her zaman ölçüp hastaya söylüyoruz dedi , kendimde sağlık çalışanıydım ama anadolu yakasında şimdi buraya taşınınca burda hangi doktor iyidir bilemiyorum