Arifeee 5 dk da bir sancım geliyor gaz sancısı gibi ama daha çok. Hastaneye gittim sancın var ama yetersiz dediler. Hiç açılmada yokmuş. Eve geldim. Kafayı yemek üzereyim.
Arifeee Ne güzel bazılarının 5 dk da bir sancısı gelince doğuma giriyor. Ben yaklaşık 7 saattir böyleyim tık yok.
Usluglhn Arifeee ben de 4 dkka da bir gelen sanciya 1-2 cm anca acilmisti sonra durdu. Ama o sanci beni aglatiyordu 🤦🏻♀️
Arifeee Saat 1 gibi suyum geldi ve hastaneye geldim. 5 cm açıklık var dediler. Ama bu seferde çatı dar dediler dua edin bize.
Zarinzemzem Arifeee Allah Seni bir avazda kurtarsin insallah 👏 saglikli evladini al kucagina ❤️ Haber Veririrsin Bize dogumdan 🥳
Arifeee Doğum yaptım 20 saat sancı çektim. Pozisyonu gayet iyiydi ama yüzü dönmedi. 20 saat sancıdan sonra sezeryane alındım. Şükür şimdi iyiyiz. Herkese teşekkür ederim😊