Sevgili anneler oglum 4 ay 12 günlük sütüm var ama bugün hiç emmedi biberonda almiyo kaşıklada sut cok sivi oldugu icin yiyemiyo bugun aptamil kasik mama aldim 6 ay icin suyla karistirmak yerine sütümü sadece biraz kati yapacak sekilde kullandim sizce iyimi yapiyorum sadece bi kere verdim devam etmelimiyim