Esila300920 hhb53 ben alttan muayene oldum 4 haftalıkken de 10 haftalıkken de bi sorun olmadı bende .
DenizzZ-89 hhb53 bende ilk öğrendiğimde 4 haftalıktım kese gözükmedi alttan baktırma demişti ablamlar bende bekledim diğer hafta kese gözüktük 6.haftada kalp atışını dinledik. Bir zararı var mı yok mu bilemiyorum açıkcası ama bana yaptırma gerek yok dediler bende yaptırmadım. 🤷♀️
littleon 8 9.haftaya kadar felan alttan muayene oldum bebek küçük oldugu için karından ultrason ile gozukmuyormuş cok sukur 17 haftalk olduk hiç bir sıkıntı olmuyor
Ourmiracle Neden sıkıntı olsun ki? Sonucta o ultrason cihazi keseye zarar verecek kadar iceriye girmiyor, ben de 2 kez vajinal muayene oldum gebeyken , doktorlar yapmaz zaten zararli olsa
Ftmnrr Ben doktor uygun gordukten sonra bi sakınca görmüyorum zaten içeri giren kısmının bebekle hiç alakası yok burada cok yaptırmak ıstemeyen karsı olan ama eşle ilişkiye girmekte aynı sey hatta ondan cok cok daha basıt ve ince bişey kullanılan cihaz
Gunsss Ben vajinal ultrasonda öğrendim hamileliğimi. Defalarca da muayene oldum. Erken teşhisler için önemli bence. Lütfen ön yargılı olmayın be korkmayın 😊
Demet_akman Benim tup bebek doktorum kalp sesini duyamazsak altan muyane yaparız demişti yaptık bir sorun olmadı simdi 35+4 teyiz. Korkmana gerek yok.
Ozge-46 hhb53 olmaz ben 4 haftalıkken oldum.daha sonra ara ara lekelenmelerim oluyordu bunun için yine alttan muayene etti doktorum.
Deletedmom138 hhb53 doktordan daha iyi mi bileceğiz bize soruyorsunuz Allah için bişey olacaksa doktor bakar mı alttan
bskulku hhb53 alttan muayenenin hiç bir zararı yok ilk aylarımda sürekli alttan muayene oldum şu an 32+3 um hiç bir sıkıntı yok. Hatta 23. Haftamda bebeğin kafası çok aşağıda olduğu için vajinal ultrason yapıp rahim ağzıma baktı. Yine bişey olmadı. Eger doktorunuz gerekli görürse baktırın bence. ☺️☺️
ozgetunak hhb53 alttan muayenede kese gorunuyor ılk ayında ama ultrasonda gorunmuyor bende alttan baktırdım alttan muayene düşük yapar tamamen halktan duyulan uydurma seyler kesınlıkle boyle bırsey yok ıstersen arastır ve korkma
okyanustakibulut hhb53 canim zaten ilk 8 hafta normal ultrasonla bebek ya da kese görünmeye biliyor alttan normal ki Avrupada hep alttan bakiyolar😂🤭