Durumm Roje yok canım onlar senin d vitamini ve kan değerlerini düzenliyor. Bebeğe sadece beslenme ve sanırım omega kilo aldırıyor
okyanustakibulut Roje ben takviye kullanmadim dolayisiyla hic kilo almadim ama bebege aldırmışım kendi yediklerinle alakali durum
Durumm Roje yok onları bebek doğduktan sonra bebeğe kullanacaksın gebelikte zaten doktorunun kan-demir ilacı vermesi gerekiyor d vitaminini de düşük çıkarsa verir
okyanustakibulut Roje zaten dogurucaksin ben 37 haftayim 7 kilo aldim bebek 3 kilo senin haftan kilon kac
Roje okyanustakibulut kız maşallah walla benim bebekte alır mı ya 34 +2 günlüğüm 2200 gr bebek bende 13 kilo aldım 55 başladım 68 suan
okyanustakibulut Roje alir canim cunku artik haftada 250gr aliyor ama sen ona kilo aldiricam diye yemek yersen almaz 😂 bol bol demir ve protein agirlikli beslenmeye calis et süt yogurt cerez meyve gibi
Roje okyanustakibulut kız walla bı onlara ağırlık verdim yawrum 34 haftada 2200 Gr 38 kadar ne yaptıysam o