Arkadaşlar neden hazır alıyorsunuz? Ben kendim mayalıyorum hem daha sağlıklı hemde süzer süzmez içiyorum bekletmiyorum bile.. Gerçi hamilelikte çok fazla mayalayıp içmedim ama ara ara yapıyorum yine.. Hazır almayın kendiniz mayalayın kesinlikle tavsiye ederim😍