Kuzeyimmm yaa bu tarz bebek kilosunu boyunu karsilastirmayi beb hic dogru bulmuyorum kii zaten asiri asiri minikler 2,3 gram fazla ya da az ne olacak ki zaten asiri bir anormallik olsa doktor sizi uyarir. Inanin ben aklimda bile tutmuyorum kac oldugunu sadece ay kabak mi ananas mi domates kadar mi diye bakiyorum o kadar. Doktorumun dedigi iyi / kotu yorumlari buradaki insanlarin iyi ya da kotu demesinden daha mantikli geliyor. Yankis anlamayin buradaki insanlari ciddiye almadigimdan degil ama bizim isimiz bu degil biz bebegin kilosunu onaylayacak merci degiliz bence