Bende yaptırdım doktorlardan daha üst bir bilgiye sahip değiliz sonuçta.Gerekli demek ki destekliyorlar diye düşünüyorum.Abartılacak bi şey yok zaten alt tarafı şekerli su içiyorsunuz gün içinde daha fazla tatlı tüketebiliyoruz bazen.Sadece aç karnına olması içini bayıyo ve bebek te tabiki hareketleniyo yani en aZından benim öyle olmuştu.Başka da bi sorun yaşanmıyor 😊