2 buçuk aylıkken düşük yaptım. 3 gün öncesinde leke gelmeye başlamıştı. Devlet hastanesine gittim bişey olmaz normal dedi. Ama beni muayene etmeden söyledi. Ve 3 gün sonra düşük yaptım. Özele gittim. Doktor 3 hafta sonra gel dedi. Haftaya gidicez. Sizce nelere dikkat etmeliyim. Bilgisi olan var mı?