Ayten25 Bende normal doğum yaparsam 1 Ağustos dedi doktorum 3 cü gebeliğim ve iki sezeryanım var doktorum normal olma ihtimali var dedi eger olmazsam sezeryan olucam 24.25 temmuzda inşallah ama daha cinsiyetimizi de öğrenemedik 😔inşallah ayrıntılıda ögrenicez bu çarşamba diye umut ediyorum yine saklamazsa kendini 😉😊