Alpkaan Arkadaşlar merhaba 5haftalik hamileyim 1.5yasinda oğlum var sürekli karnıma oturuyor birşey olur mu çok tedirgin oluyorum lütfen cvb verir misiniz ❤️❤️
Alpkaan Deletedmom317 evet otururken geliyor emmek için canı skldiginda geliyor küçük olduğu için onada kıyamıyorum 🙄 emzirme me doktor um 5.aya kadar izin verdi
Sumeyyeak Benimkisi de oturuyor zıplıyor o da bebek sonuçta dikkatli olmak gerek ama çokta kasmaya gerek yok