Pelo_00 Stella_ Yalnız değilsiniz. Bende geçtiğimiz hafta izne ayrıldım ve şimdiden çok sıkıldım yapacak bir şey bulamıyorum. Çok hareketsiz hissediyorum kendimi.
Stella_ Pelo_00 aynen ya 37ye kadar calismak cok mantikliymis. 2. Cocugum olursa onda 37ye kadar calisicam