bebegimm16 Her konuda olduğu gibi bu da abartılıyor. Gerçekten sıkıntı yaşayan sayısı çok azdır, onun da önemli oranda psikolojik olduğunu düşünüyorum. Ben de şeker yüklemesi yaptırdım, en ufak bir sorun yaşamadım, etrafımda da kimsenin sıkıntı yaşadığını görmedim. İçiniz rahat olsun, çok basit bir işlem.