Nazanesila kendisi giriyormuş ben sordum gece doğum olsa siz geliyor musunuz diye gece doğum yapmayı yasakladık biz demişti 😃 ama geliyormuş arkadaşımın doğumu gece 3te olmuş Mehmet hoca geldi demişti. Birde benim sağ böbrekte büyüme wardı sancı yaptı bende doğuruyorum sanıp hastaneye gittim doktor hemen ebeyle irtibata geçti neler yapılacağını söyledi benimlede telefonda konuştu sonuçları bana atın dedi saat gece 11 gibiydi hemen ilgileniyor o kadar hastasına rağmen