Esma5217 Merhabalar. Doktor plasentanın anterior olduğunu söyledi. Ama yorum yapmadı. Araştırdığım kadarıyla tehlikeli bir durum yazıyor. Başından geçen ve bilgisi olan var mı?
ilkbahar Esma5217 benim de öyleydi biraz aşağı yerleşimli kanama riski var dikkat et bol bol istirahat et... İlerleyen Haftalarda yukarı çıkabilir 🙂
Meriwa Esma5217 benim de aşağıda kanallar kapalı tehliken yok dedi cinsellik yasak bizde 17 haftadayız yukarı çıkmadı da eşşek oğlum 😄 korkma canm sen
Peliss12 Esma5217 canım bnmde öyle normelde arkada olması lazım Ken plasentanin öne yerlermesi asagida demek değil bu sıkıntılı bi dirumda yok sadece normalden biraz geç hisedermissin ilk hateketlerini bnmde oyle oldu 21 haftamda hisetmistim
Esrkcl Esma5217 benimde plesenta anterior. Yerleşimiyle ilgili ve ön tarafa denk geliyor. Herhangi bir sıkıntısı yok. Sadece yerleşimin olduğu tarafta bebek hareketlerini daha az hissediyorsunuz.
Kelebekkk34 Benimde öyle 17.haftadayım, ilerleyen günlerde yukarı doğru ilerlemesi gerek dedi izlicek doktor bakalım
Yaman Bnmde plesentabrahim agzinda 19+6 yim bakalim haftaya kontrolüm var bebek büyüdükçe yukari cikar dedi doktorum ama bakalim nolcak
Ozgeniss Kızlar bende ayni durumdayim 19. Haftamdayim cinsel iliskiyi kesinlikle yasakladı. Yukarı çıkmasıni bekliycez. Kanama olma riski varmış. Birde yukari cikmazsq normal dogum olmaya bilir dedi. Allah yardimcimiz olsun.
Aag123 Esma5217 benimde o şekilde, önemli olmadığını bebeğin hareketlerini geç hissedeceğimi söylemişti doktorum ☺️