Busracoban Benim özeldeki doktorum 16 haftalığım ve cinsiyeti söylemedi.Evimin yakınında tıp merkezi var ordaki doktora gitsem sizce söyler mi yada tıp merkezleri nasıldır ?
Dygkh Busracoban bende tip merkezine bazen gidiyorum ama cinsiyet olayini soyler mi bilmiyorum genelde bakiyolar iyi bir sekikde