Busra_zeynep54 Yarin doktor kontrolüm var ve cok onceden aldim sirayida gidecegim hastanede de koranaa virus olayi varmiş ne yapmalıyım gitmelimiyim cok tereddütteyim 19 haftaligim bu arada en son 1 ay once gitmistim
Deletedmom317 Busra_zeynep54 mecbur gitcen cnm. Benimde 1 ay sonra randevum var aksatmayı düşünmüyorum
Fidan3594 Busra_zeynep54 hastanede olan kişide varmış. O kişi ortalıkta gezmiyor sonuçta. Korkmanıza gerek yok bence
Busra_zeynep54 Aslinda bu ay sadece genel kontrol var nisan 9 te ayrintili ultrasonum da var ama cok kararsisim