nurcakir58 Risk yok denildi ama test sonuclarim düşük çıkmış anlamadım free bhcg 0.27mom papp-a 0.37 mom
Sonsuzkez1 Bunlar düzeltilmiş mom değerleri zaten düşük olur diğer sonuçlarınız nedir ilk betahcg ve pappa.
nurcakir58 Sonsuzkez1 anlamiyorumki eşime bunlar düşük demiş Ekim'de kağıt var ama anlamıyorum korkuyorumda
nurcakir58 Sonsuzkez1 kötü bişey yok dimi ikinci gebeliğim ilkini kaybettim çünkü cuma gidicem doktora