Bende özele gidiyorum devlette vurulmak istedim ama randevu aldığım hastanede yapmıyorlarmış doktor öyle dedi yolladı kendi doktorum özel reçete yazdı bizde eczacılar odasından alıp kendimiz acilde vurdurduk 3 tlye geldi iğne sizde söylerseniz o şekilde de alabilirsiniz