Merve_1750 yaaa üçüncüyü oldu mu nasılmış acaba yaa muhakkak bişiker söyler farklı olan ne var ya benm korkum biraz da şimdi ikisinde aynı doktor aynı hastanede yaptım şimdi tayinim çıktı başka yer başka doktor başka hastanedeym bilmiyorum nasıl olacak doktorun ameliyatı nasıl anestezicileri nasıl ameliyat da nasıl bi yok izleniyor bu karna basma yok torba konma var yapıyorlar mı doktora da soramıyorm oraya gidince dilim tutuluyor sanki elim ayağım boşalıyor geri geliyorum