35+5 olduk kızlar ben normalden de sezeryandan da çok korkuyorum. Normalde de hastane fobim var zaten hastaneleri oldum olası sevmem ama mecbur gidiyorum bi kan aldırmak yada iğne yaptırmak bile çok acı veriyor bana tetanoz aşımın ilk dozunu yaptırdım günlerce ağrıdı kolum onun acısına ağladm dayanamadım canım çok tatlıdır nasıl doğurcam ben normal doğumdan nedense daha çok korkuyorum geceleri uyuyamaz oldum düşünmekten psikolojim berbat durumda dua ediyorum sürekli sağ salim dünyaya gelsin evladım ben her acıya dayanırım die ama korkularıma engel olamıyorum aranızda benim gibi olan var mı çok merak ediyorum