Merhaba hanımlar ☺️4 aylık hamileyim yürüyünce uzun süre ayakta durunca belim agrıyor sol bacagımın üstüne basamıyorum sanki kalcamdan bıcak saplanıyor gbi oluuor 10-15 dkka oturp öyle kalkyrm bazen kalkarken bile basarken canm yanıyo oluyor mu sizlerdede bu normal bişeymi acaba ?