Kaderugr https://imgyukle.com/i/JPIt1A Arkadaşlar yumurtlama yakınmı bakarmısınz dün ve bugünün ovülasyonu
Kaderugr Tuqceee33 peki arkadaşim adet gecikmesi yasıyo suan bu halde bile yumurtlama yaşar mı hamile sansınolurmu
Kaderugr Meyvis93 1.5 ay test yaptı tahlil yook gebelik doktor sorunda yok dedi en son 27 subatta gitti doktoro ama hala adet olmadı
Meyvis93 Kaderugr hmm bir fikir sunamayacagim sanirim suan, en iyisi kadin dogum uzmanina tekrar gorunsun arkadasiniz