sympapatya Merhabalar kızlar. Ben 9+3 haftalık hamileyim. Bundan 3 ay önce eşime birinden uyuz bulaşmıştı. Doktor ne dediyse yaptık ama bir türlü geçmedi. En sonunda Wilkinson Pomad diye bir ilaç kullandi ve kurtuldu. Tam oh kurtuldu derken bana bulaşmış meğer ve 2 haftadır kaşınıyorum😣 Kükürtlü sabunla yıkandım, kaşınan yerlerime beyaz sirke sürdüm hafifledi ama geçmedi. Salı günü doktora gidicem ama sizlere de danışmak istedim. Size sorum şu aranızda hamilelikte Wilkinson Pomad kullanan oldu mu? (Hamileler kullanabilir yazıyor.) Zararı oldu mu? Ya da başına gelip başka türlü kurtulan var mı? Kaşıntı bebeğime bulaşır ya da zarar verir diye korkuyorum😔
Mervenur_kcbs sympapatya canım cildiyeye git o sana hamilesin diye farklı birşey yaptırıyor ve şuan sen uyuzsan evdeki herkes de uyuz dur herkesin ya aynanda geçer ya da geçmezdir tedavi de öyle yapılır
Sevgigursoy Benimde Bilgim yok ama bende geçirmiştim gebelikten önce şimdi göbeğim kaşınsa acaba diyorum , korkuyorum çünkü çok illet geçmek bilmiyor , post yukarda kalsın diye yazıyorum bende şuracıkta durayım belki Bilgi edinirim 😬
sympapatya @Sevgigursoy evet eşimden geçene kadar neler çektik umarım bende öyle olmaz. Çok teşekkür ederim 🤗
Yasminnduzgun Allah yardımcınız olsun inşallah bende hakileliktenn önce geçirmis biri olarak ne kadar sinir bozucu bir durum olduğunu biliyorum rabbim tez vakitte sifa versin insAllah hafif bi yerim kasınsa benimde uyuz diye tereddüt oluyorum bende hala. ihmal etmeyin tez vakitte gidin inşallah gün geçtikçe daha çok yayılıyor her gün çarşaflarınızı değiştirin kıyafetlerinizi poşetlere koyup bağlayın 2 3 gün beklerim sonra yüksek ısıda yıkayın iç çamaşırlarınızı ütüleyip giyin ve kremleri muhakkak doktor kontrolünde kullanın sympapatya
sympapatya @Mervenur_kcbs evet aslında eşim tedavi olurken bende onunla beraber bir kaç şey uygulamıştım hamile değildim o zaman ama yine de oldu. Salı günü gidicem inşallah dediğiniz gibi eşim içinde söylicem tekrar tekrar olmayalım diye çok teşekkür ediyorum 🤗
Dilararas Benimde oğluma ondan eşime sonra da bana bulaştı ama yeni geçti günlük her giydiğini yattığın yastık çarşaf örtü neyse hepsini yıkaman gerek eşinle de uyuma tekrar ona geçer ben evde bi koltuğa çarşaf açıp sadece onda oturuyordum o dönem birde kwelson muydu ne losyon ondan sürüyordum çünkü Wilkson çok ağır korktum çok dikkat edip 60 derece de herşeyi yıka 4 ay uğraştık biz
sympapatya @Yasminnduzgun evet hepsini yapmıştık önceden de şimdi tekrar yapıcam malesef 😔 çok teşekkür ediyorum ❤️
Dilararas sympapatya Evet 3 aylık hamileydim 4 ay sürdü geçmedi çok kötü bi illet hergün ağlıyordum artık hemen kullanmaya başla beyaz sirke ile de silin günlük yıkanamazsan eğer ama herşeyi yıka