Eylul68 ben üç yil önce cok ağır yakalanmıştım bu hastalığı okadar ayrıntılı araştırdım ki her ayrıntısını biliyorum. Ama bin şükür en ağır dönemlerimi atlattim.panik bozukluk ömür boyu seninle yaşayan bir rahatsızlık buna alıştığın zaman eski hayatına dönebiliyorsun.ben suan 33 haftayim ara sıra geçiriyorum ama kendimi sakinleştirmeyi cok iyi başarıyorum artık nefes darlıklarım devam ediyor ama söyle düşün bilinçsizsen yanı hala kötü durumdaysan panik geldi zaman yoğun telaş yapıp daha cok kötülersin ama bilinclenmissen aynı atağı yaşadığında aynı telaşla aynı panikle geçirmediğini fark edersin. Mesela bu virüs yüzünde bu aralar tekrar kurmaya başladım kurdukça ağlıyorum panikliyorum ama inan hemen kendimi topluyorum.bu hastalığın en acı yönü kimse seni anlamıyor ama Türkiye’de 100kisiden 90ni panik bozuk😄