ilkbahar Nurcnhira bebeği büyütüyomuş diye duymuştum ama yemiyorum zaten benimki bi buçuk hafta önde gidiyo 🤦♀️😵🤷♀️🙂😄
_HB_ Nurcnhira paketli bi gıda nasıl faydalı olabılır ki, bildiğin şeker . Yazık bence cocuk kilo alıcak diye yemeyin
Nurcnhira ilkbahar ya denedim bir hafta sonra gittim önce 2300 dedi sonra 2700 olmuş doktor da şok oldu 😂 gerçekten faydalı
Nurcnhira Bng normal canım bn toz değil yuvarlak top top olanı kullaniyorum günde iki kase sütle karıştırıp
_HB_ Nurcnhira ben yemedim hiç. Ve bebeğim 2 hafta hep onde boy kilo. Düzenli olarak hergun soda, kaşar, muz, badem yiyorum. Bence bunlar aldırıyo kilo
Nurcnhira _HB_ muz ve soda da kullandım ama gormedim faydasını bunu denedim burada okuyup gerçekten gördüm
_HB_ https://gidadedektifi.com/2017/12/22/nestle-nesquik-toz-icecek/ içinde ne var ne yok bakın bence okuyun az araştırın
leyladurru _HB_ varya bi sizin gibiler doğruyu biliyo sanan ne kardeşim ister araştırır ister araştırmaz herkesin elinde telefon ekstra olarak soruyo kadın yediğin domates salatalık hormonsuz saf tarladan ya sanki neymiş zararliymis olmayini göster bu devirde
Deletedmom124 Nurcnhira ben yemiyorum böyle şeyler ama yiyene de ne diyebilirim herkes kendi bebehini düşünür tabiki bayan yanlış anladı herhade nesguik toz dediniz sütle olan top olan anlamış