bskulku asmitaskiran https://instagram.com/dokmecikolata?igshid=qiuzljdweptl henüz yaptırmadım ama burdan yaptırıcam birkaç tanıdığım yaptırdı gayet güzeldi. 😍😍
Kevsergizem asmitaskiran ben yaptırdım efsane oldu tavsiye ederim şiddetle görsel nasıl atılıyor bilmiyorum ama İnstagram sayfasında atolyetaşhane takip edin derim Seda hanım güzel işler çıkarıyor
nidarcn Kızlar ben tokattayım burda yapan güvenilir biyer var instagram adreside tokathome girip sorabilirsiniz sayfasına😇
Mihribankuzu @a_cikolataa sayfasına yaptırdim. Tadı guzeldi. Çok güzel paketlenmiş bir sekilde elime ulaştı. Bakabilirsiniz sizde
Erdemil https://instagram.com/gunesin_dunyasi__?igshid=4duod1vkt1n2 Ben geçen yıl kardeşimin doğumuna burdan hediye yaptırmıştım şimdi 34 haftalıgım kendime yaptırmak kısmet oldu çok memnun kaldım
Dilaraozturk Bende yaptırıcam ama ne zamn yaptırmam lazım nisan 20 de doğumum suanlık oyle gözüküyor çikolataya bsey olur mu yaptırsam
asmitaskiran Dilaraozturk bence yaptır 🙈 benim Haziran da ben bu ay sonunda her şeyi halletmek istiyorum
Fidan3594 asmitaskiran bana kutulu çok mantıklı gelmedi sonra kutusu işe yaramaz diye. Gitti gidiyor dan 72 tanesini 59 tl ye yaptırdım canım. Evde kendim güzel bi kutuya koyacağım
Gozde_32 asmitaskiran instagramda dokmecikolata sayfasinda 30 magnet 100 cikolata ve taki yastığı yaptirdim ben cok güzeller bakabilirsin geldi bana bu ay doğumum var
Eymeninannesiii Bebekcikolatasi diye bir sayfa çikolata atölyesi diye ayrıca internet adresleri var arkadaşım yaptırdı çok güzeldi şimdi ben yaptıracağım 😊 arkadaşım kapı süsünü filan da buradan almış
Tugbagky İnstagram hesabı partibu burdanda yaptırabilirsiniz çikolata alınca anı kartları isimlik ve isim etiketi de hediye 🥰
CeydAksoy Benim tanıdığımın var vipbebekcikolataları instagramı oraya yaptırdım ben direk baskı yapıyorlar diğerleri yapıştırma yapıyor ona dikkat edin derim
Nururuk asmitaskiran bebekçikokatası instagram sayfaları da var internet siteleri de. Daha yeni sipariş verdim 2 günde geldi hemen. Çikolataları da güzel, baskı kalitesi vs de çok güzel, yanında da kolonya şişesi hediye gönderiyorlar. Kesinlikle öneririm 💙👍