kızlar 17. haftalık hamileyim 5. haftadan beri kanamam var ve doktor lar bisey demiyor serklaj oldum kayıplarım vardı serklaj iki gün sonra tekrar alındı yoğun bakımda kaldim çok zor günler geciriyorum bu kanama durmuyor asla böyle olan var mı lütfen yazın 😭