Canım bana doktorum unisom diye bir hap yazdı bunu geceleri iç dedi. Zaten içer içmez uykun geliyor gündüz içilecek bir hap değil. İçmediğimde günde 7 8 defa kusan ben ilacı kullandığım 2 ay boyunca hiç kusmadım. İlaç ruhsatını uyku hapı olarak almış ama Avrupa’da hamile bulantı hapıymış. Doktorum rahatlıkla kullan dedi ki çok hassastır böyle konularda. Eleştirenler olacaktır eminim ama ben doktorumu dinlemek istemiştim. Çünkü bana kusmak bu ilaçtan kat kat zararlı emin ol dedi. Ne düşünürsünüz bilmem ama hiç bir ilaç geçirmemişti bulantımı bu ilaç dışında şimdi 16. Haftadayım ilacı bıraktım şükür ki geçti bulantılar tabi az ve sık yemek şartıyla. Allah yardımcınız olsun 🙏🙏