Sefo76 Slm kizlar 11+5 olduk biz cumartesi 2li tarama yapilacak sizler ne durumsasiniz kilo aldınız mi ,??
htcmuhammed Sefo76 bende 12 hafta 6 gunlugum Bende kilo almadim Ikili tarama yapildi InsaAllah hayirlisiyla skntisiz bebislerimizi kucagimiza aliriz 😍
Gulsah_ay Bende 11+6 yim salı günü gittik doktora tarama için ama Bi hafta sonra yapalım dedi bu saki gidicez tekrar hafif gobis çıktı bu arada 😊
Rabiatrr 13+2 deyiz ne kilo aldım ne göbek çıktı 😄2 Li tarama yaptırdım yarın alıcam sonuçlarımızı da 😊
EbeCagla 11+1 benimde haftaya ikili tarama yapalım dedi doktorumuz şuanlık kilo almadım hatta 2 kilo vermişim 🙈