İğneyi vurduktan sonra vurduğunuz bölgeyi ovalamayın canım ovalarsanız morarır ayrıca kolda ve bacakta kasa gelme olasılığı çok yüksek kasa gelirse kas içi kanama yapıyor ondan o kadar morarıyor bekarken hep kollarımdan vurulurdum ama şimdi karından vuruluyorum ve sadece iğne başı minicik bir ben gibi kızarıyor,kaçıncı haftadan sonra karından vurmayı bırakmamız gerekiyor biliyor musunuz 🌸 geçmiş olsun hepimize