Sevcanfly Gulen_91 1,5 senelik canım ilk 1 sene düşünmüyorduk sonra istedik oldu ama kalbi durduğu için kürtaj oldum 😥😥
Aslihansan Sevcanfly canım erken yapmışsın zaten erken öğrenenler genelde az o yüzden doktorlar adetinizi bekleyin diyo yani hala umut var benim iki gebeliğim de hep geç çıktı biri 8 gün gecikince diğeri 4 gün 🤷🏼♀️
Sevcanfly Aslihansan öyle diyorlar genelde canım ama bende pıhtılaşma çıktı ilk bebeğimi kaybettim o yüzden tedbir amaçlı erken öğrenmek istiyorum ineye başlanacak😔
Aslihansan Sevcanfly yaa çok geçmiş olsun bilirim benim ablam da o yüzden 2 bebeğini kaybetti Allah yardımcınız olsun 😕
Duyguderyaa Sevcanfly 1 gün geçti canım idrarda da cok net gördüm kan da da 104 cıktı dün öğrendim hatta 😊