Ladyssss Kızlar var mı aranız da yararını görenler? Ben bu ay reglimin 3. günüyle birlikte kullanmaya başladım umarım işe yarar🤷🏻♀️
Hayal11 Ladyssss bu ay banada inofolic combi yazdı doktorum ve yumurta takibine başladır famera verdi 5 gün kullan gel dedi . İnofolik güzel ilaç diye duydum geneli memnun canım
Ladyssss Siibeell ay inşallah bende kalırım ya 2 senedir hiçbir sorun olmamasına rağmen kalamıyorum☹️
Haticedemir1 Siibeell Bende 1 aydır kullanıyorum da ondan sordum ama onun hamile kaldircağini sanmıyorum kizlar. Sizde de pko mu var?
Siibeell Haticedemir1 yok bende bi sorun yoktu 8 ay bekledik biz doktor kontrolumuzu olunca doktorum bi sorun yok folik asit kullanmaya basla bakalım demişti
muciiiizemmm Ladyssss kalmadım canım adet bile gördürmedi pko var bendede bunu iç adetlerin düzene de girer dedi doktor adet bile görmedm düzeni bırak🙄