ebruliyim Kızlar yarın doğumum var Cantama 1 elbiseli gecelik 1pijama takimi Ceket Emzirme sütyeni Kilot Ped Hasta bezi Gogus kremi Corap aldim. Ayriyeten kayisi kompostomu da yaptim goturmek icin eksigim var mi bakar misiniz
Elif_Annesi24 ebruliyim ceket yazmıssın ama ben hırka aldım birde hastaneden çıkısta giymek için kıyafet aldım yedek
ebruliyim Elif_Annesi24 evet benimki de 8 de Rabbim saglicakla kucagimiza almayi nasip cok guzel bi telas😊
Elif_Annesi24 ebruliyim inşallah canım saglıklıca alalım kucağımıza benimde kızım olucak. İl olarak neredesin